Em-Life

Direktlänk till inlägg 4 juni 2013

<3

Av Emelie - 4 juni 2013 21:06

Ja, ett hjärta som rubrik igen men jag vet inte heller vad detta inlägget ska heta. Men ville bara säga förlåt för att jag inte skriver så mycket om hästar just nu, men det beror såklart på att jag är hästlös. Kommer att skriva mycket mer när jag fått hem min nya polle, vilket dröjer ett tag/bara är ett kanske eftersom att den måste gå igenom besikningen. 

Ville också fråga om ni vet några bra bloggportaler eftersom att jag tröttnat på bloggplatsen. Helst en utan html (jag är kass på sånt), om ni inte har lust att göra en design och en heder gratis xD. Inte på forme, devote, horseworld eller på blogg.se. Hade väldigt gärna viljat ha horseworld, men det går inte att få ordning på både jag och mina kompisar har försökt!!! Ja, jag kanske skulle döpa det här inlägget till HELP ME, men har ingen lust att byta ut mitt fina hjärta.

Ha det bra då!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 6 juni 2013 19:00

Nu har jag bestämt mig för att byta blogg: http://emeliemagnusson.horseworld.se är min nya blogg. Bara det jag ville säga. ...

Av Emelie - 4 juni 2013 15:06

Jag har upptäckt en viktig sak idag, jag älskar golf! Jag var verkligen bra på att svinga klubban och fick så sjuuuuukt mycket beröm! Jag satte hål efter hål, megastolt!   Näpp, shut up fantasy! GOLF ÄR INTE MIN GREJ! Förlåt alla golfare, men det...

<3

Av Emelie - 3 juni 2013 20:21

Haha, vet inte riktigt vad jag ska ha för rubrik till detta blandade inlägget men det får duga. Yes, idag har det varit skola som vanligt och det enda jag ser framför mig är Obama, den fina ponnyn. Men det är inte helt säkert ändå att det blir honom ...

Av Emelie - 2 juni 2013 13:08


Igår när vi kollade på hästar så hittade vi en som verkade bra, och min tränare tyckte det också. Om han går igenom besikningen så ska vi ha honom. Jag tror verkligen på honom, fast han bara är 6 år har han deltagit i La dressyr och LB hoppning. A re...

Av Emelie - 1 juni 2013 20:59

Idag den första juni tillbringade jag i bilen. Vi har tittat på 3 hästar idag, och blir nog snart fler. Det var verkligen svårt att hitta rätt häst, de var bra men det var ingen som man direkt kände att man verkligen ville ha. Börjar äntligen förstå ...

Sök i bloggen

Välkommen


Välkommen till min lilla blogg! En 13-årig ryttare som bloggar om sin vardag och mycket annat, men främst sitt ponnyliv. Följ mina framsteg och motgångar med mina ponnysar! Hope you like it!
♥Ställ gärna frågor och be om råd till din ridning♥

Gästboken

Undrar du något

1 besvarad fråga

Mina frågor till er

Vad ska jag blogga mer om?
 Mode
 Mitt liv
 Hästar
 Kändisar (kända ryttare)
 Lägga ut mer bilder
 Skolan

Instagram

♥emelieoturbo♥
scriptkoder.com

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkbyten


Ovido - Quiz & Flashcards